il forum di eUrotic tv

Etv-Wall (Rabotnichesko Delo)

« Older   Newer »
  Share  
barabba67
view post Posted on 3/11/2014, 21:26 by: barabba67




Life is Beautiful
wham74
Monday, 3rd Nov 2014

Alessandro: Hello ETV team. Yesterday I came back home from a trip to Barcellona. It's such a beautiful and extraordinary Spanish city. I spent one week there with my friend Claudio from Novara. I had so much fun on this vacation, I had the most beautiful moments of my life. Anyway, I wanted to pay my compliments to Angelina- she is fantastic and gives her best in her work for ETV. Then, I saw the video of Life is Beautiful and it's wonderful! Compliments for Tara, Angelina and Irra. These girls are beautiful. OK, bye everyone. See you soon. Alessandro from Foggia

Original post: "Ciao squadra ETV sono tornato domenica sera da barcellona č una bellissima cittą spagnola, cittą straordinaria,... ho trascorso una settimana con il mio amico claudio di novara ,... in queste vacanze mi sono divertito molto č ho passato dei momenti piu' belli della mia vita ...comunque vorrei fare i miei complimenti angelina fantastica,.. per il suo impegno lavorativo etv poi ho visto il video life is beautiful meraviglioso complimenti a tara , angelina e irra sono belle queste ragazze,..ok un saluto a tutti voi,!!!!ci sentiamo presto!!!!! alessandro da foggia ".

a quanta gente puo' fregare che lui e' stato a Barcellona col suo amico Claudio di Novara ?( e chi cavolo sara' Claudio?) :wallb: e poi,hai passato momenti meravigliosi,e appena arrivato a casa ti preoccupi di vedere i video di etv e di fare subito i complimenti a tutti? ma va a cagare :ph34r:
 
Top
7287 replies since 11/6/2012, 19:57   211194 views
  Share